Anis Zhrh Punya Blog
2015 is 90% Loadinggg ~!
Wednesday 3 December 2014 • 22:15 • 0 comments


Today 4/12/2014. Ya Allah kejapnyaa masa berlalu ! Haihh. Lagi berapa minggu dah 2015 dah. Aku tak boleh terima betul. Hhahahaa. Kejap naw rasa :(  Haritu pergi PORT DICKSON. Ni dia :

My Siblings :*

Tiga gambar atas with my cousin, Fatihah <3 Tiga gambar bawah with my kakak ;)

Being sakai with Fatihah. Hahahaha :D


Okay short vacation kat PD memang best dan MENAKUTKAN! Hotel mana aku duduk? Itu perlu dirahsiakan untuk menjaga hati pihak-pihak tertentu :') Okay malam pertama sumpah aku tak tau pape pun! Aku tidur lena je alhamdulillah. Penat sbb malam tu ada barbeque. Ceh bukan tolong pun. Makan je. Hahahaa :P Pagi tu baru aku tau yang bilik pakcik dgn makcik aku yang lain "diganggu". Aku macam okay shit ni seram.

Mula-mula, Irfan (cousin) cerita yang dorang satu bilik tak boleh tidur sbb kena kacau. Aku macam k seram. Dorang kena kacau teruk ah jugak. Aku taknak cakap macam mna dorang kena kacau. Meremang bulu roma aku nak bukak cerita ni balik. Dah ah dua hari aku nak lupakan benda ni. Alami sendiri kot !

Seharian hari kedua, aku isi dgn mandi kat kolam saja :) Fatihah sesi pagi je dia pergi. Kakak pun macam tu. Aku? Dua-dua sesi aku pergi! Pagi dgn petang! Hahahaha. Aku tak boleh tahan ah best sangat mandi ni. My passion kata. Hahaha. Pagi cik cham yang teman. Petang mak aku dgn aunty teman. Best !

Bila balik bilik, aku terasa seram. Hahaha. Alhamdulillah ah aku tak kena ape pun selama aku kat sana :') Allah lindung hijab aku. Tak nampak apa-apa. Ada antara family-family aku yang nampak "sesuatu". Woooooo~ K seram! Malam kedua pun aku tidur lena. Kakak aku je kena kacau. Haih haih haih. TAKUT !!

Pagi time nak balik tu semua pakat sedih. Yelah nak pisah dah :'( Sampai je KL, kemas-kemas sikit. Pastu mak uda, aunty, opah dgn Irfan buat kezutan tiba-tiba nak datang rumah pula! Hahahaha. Lepas lepak rumah kitorg kejap, pergi rumah mamak ari pula, Haa kat situlah semua bukak cerita balik! Hahahaha, memang best. Famliy belah mak memang happening sbb ramai siblings. 9 kauuu! Hahaha. Belah ayah ada 4 je. Pun happening jugaa.

Dengar cerita 18 or 19 or 20hb ni pergi mandi Sungai Jahang! Tak tau ah balik hari ke tidur Gopeng. Nanti aku update lagi yaa :* Bye2.





Assalamualaikum , Hello There! Anis here :D Blog ni Anisss yang punyaa! Ding ding ding! Hahahaha! Life is too short to hate people, so stay calm and love me ;)

Rock itu Genre Saya , Jiwang itu Jiwa Saya !



Diari! Saya! Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: ANIS ZAHIRAH