Anis Zhrh Punya Blog
Habis SEM 1 ! Its CUTI ! :D
Tuesday 25 November 2014 • 22:56 • 0 comments

Wajah manusia yang aku akan rindu bila cuti sekolah macam ni ! :'(


Well harini 27/11/2014. Dah seminggu dah cuti. Takda pergi mana2. Dokk rumah jee. Tapi sabtu ni 29/11/2014 , aku dgn family akan pergi PD ! Hip hip horaay ! Ada family day belah mak aku. Harap2 best ah :D Semua ada kot yeyyy tak shabarnyaaaa ~

Well aku dah start rindukan kawan2 form 6 aku. Yang ada dalam gambar tu ! Dari kiri , MONG , aku , QAYUM dgn SHAF ( my little olaf ! ) Kat sekolah memang aku akan lepak dgn tiga ekor ni je. Hahahaha, aku sayangkan dorang oi ! Mana yang lain? Ada jee , sentiasa ada dalam hati tapi masa ni dorang tak ada. Time ni kitorang pergi tgk wayang OUIJA dekat TS ^_^ Bapak seram siaa ! Tapi best ah. Aku duduk dgn mong , shaf duduk dengan qayum. Ehemm ehemmm. Hhahahaha :p


Kalau study kat library pun, memang pergi dengan tiga ekor ni je. Hanim kadang2 je ada :( Haihh lah kawan aku sorang tu.Serius permulaan cuti ni bosan gila ! Tak tahu nak buat apa. Melangut jelah kerjaanyaa hahaha :'D


Sem satu dah habis ! Tapi exam dia bapak ah macam lahanat susah dia. Mampus aku ! Hhaahahaha okay ahh byeeee :D




Assalamualaikum , Hello There! Anis here :D Blog ni Anisss yang punyaa! Ding ding ding! Hahahaha! Life is too short to hate people, so stay calm and love me ;)

Rock itu Genre Saya , Jiwang itu Jiwa Saya !



Diari! Saya! Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: ANIS ZAHIRAH