Anis Zhrh Punya Blog
Mulanya Cuti Sekolah :D
Tuesday 27 May 2014 • 23:45 • 0 comments

Hai Handsomeee :D

Dan bermula cuti sekolah pada harini. and harini bosan tahap tenuk kuasa 12! Duduk macam orang gila. Omaigad boring dia! Cuma video JEP yang aku download jelah jadi penghibur aku :*** Ehehehehehe. Ada 133 video semuanya dalam tab aku. hahahahaha puas hati! Haaa ulang la tengok banyak kali! Hahahaha tgk sampai muntah :p Tapi takkan muntah punya. Yelah tgk muka cinta hati kita enn HAHAHAHHAHAHAH :'D

Baca dek wartawan, mampus aku >_< Tadi aku ade research sikit pasal JEP dekat google. Ada satu belog ni kata JEP kesayangan aku ni dah keras kepala! Haihhhhh sampainya hati cakap macam tu. Punya la susah SEPAHTU nak hiburkan kita dalam MLM haritu, kena hentam pulak. Takmau la macam ni. Sama-sama cari makan, sama-sama makan la. Jangan la tabur pasir dalam periuk nasi orang. Haaa ni aku cedok ayat JEP ni ahhahahahahah. Kekadang, ayat yang JEP yg cakap samada sedar or tak, ada kalanya boleh dipakai.


Kan? Kekadang ada betulnya jugak kata dia. Yelah orang dah 29 tahun kan. Cara cakap mestilah matang. Macam aku. HAHAHAHHAHAAHAHAH, puih matang la sangat :p Aku ade try cari jugak awek Encik Nadzri ni. tapi tidak ketemu. Hahahaha, yang ada hanyalah kata-kata gurauan dari peminat perempuan JEP macam aku. Hahahaha. Tak jumpa lagi yang betul punya. AH, apa aku kisah JEP dah berpunya ke belum, yang aku tahu, aku kan sokong dia dalam karier dia. Hal lain, lantok pii kat dia :p


Haaa ini baru la SEPAHTURIOUS :D Hehehehe. Hmm teringin nk ikut TEAM SEPAHTURIOS pergi event dengan JEP. Takde chance lagi :( Takpe la, maybe lepas habis study and kerja semua, baru la aku dapat jumpa JEP. Brader NADZRI, akan kupastikan suatu ketika nanti, kita berjumpa ya! Masa tu nanti, akanku ambil gambar bersamamu dan tanda tanganmu sebagai tanda ingatan! Aicehhhh ayat nak sastera jeee hahahaha :'D Tapi serius la. Kuciwaa bila tgk gambo dorang dengan JEP. Gambar aku dgn JEP takde lagi :'(


And, lupa nk bagitahu, time ABPH haritu, Brader NADZRI menang ARTIS LELAKI KOMEDIA POPULAR 2013! Aku seronok gila! Aku ade undi dia untuk ARTIS LELAKI KOMEDIA POPULAR dan BINTANG PALING POPULAR sekaligus! Tapi rezeki Brader NADZRI hanya dalam ARTIS LELAKI KOMEDIA POPULAR je. What to do :/ Tapi terus terang cakap, aku sangat KUCIWAAAAAAAAAAAA :'/ Uhukkk Uhukkk >'< Sebab aku ingt JEP boleh pulun semua, tapi tak dapat. Takpe, bro, wa pastikan. tahun depan lu punya! Oraitt, cenggini (Y)



SELAMANYA JEPPERS (Y)




Assalamualaikum , Hello There! Anis here :D Blog ni Anisss yang punyaa! Ding ding ding! Hahahaha! Life is too short to hate people, so stay calm and love me ;)

Rock itu Genre Saya , Jiwang itu Jiwa Saya !



Diari! Saya! Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: ANIS ZAHIRAH