Anis Zhrh Punya Blog
Cuti Sekolah :3
Tuesday 27 May 2014 • 02:11 • 0 comments


NADZRI COMEL :*

Haiii :D Hari aku dah start cuti sekolah. Act belum lagi. Sepatutnya esok. Tapi aku ade hal so tak pergi la :( Dah ah harini ade hari guru. Kesian dorang tak cukup pelakon. Hahahahahaa :P kawan semuanya okay ahh sekatakat ni. Yaya, che mong, wiena, syaf, myra, liya dgn anem. Wiena, liya dgn anem mmg kawan dari DP. So takde hal laa :D Anem tak tau lagi stay ke tak. Hmmm :/ Aku harap sangat dia stay!

Sabtu or ahad ni kemungkinan balik perak. HUUUU hahaha :p Harap balik ah, takde ah bosan sangat. Ade la jgk benda nk tulis dalam diari untuk Muet nanti. hahahah. Buku semua dah cukup except Buku Perniagaan. lembab ah cikgu arrange nk dapat buku tu. duit nk cepat. bengang je aku. Haihhh :/ Ahad haritu jumpa si Farina before dia gerak pergi matrik. Semalam (isnin) dia dah selamat sampai dah. Miss her :') Takde dah si gila ajak aku pergi TBS dah. Hahhahhaha. 

Dia macam dah bahagia dengan zairul. Aku harap dorang kekal la. i hope this is the last one for her :3 Hahahahahahahha, farina baca ni mampus aku >_< Kitorang start cuti, farina start belajar. Kasihan deh looo hahahhahaha :p Sabo jelah dia.  Okay ah. anything dalam holiday aku, akan aku share dalam belog ni nanti. Okay, selamanya JEPPERS (Y) Byeeeeee :D




Assalamualaikum , Hello There! Anis here :D Blog ni Anisss yang punyaa! Ding ding ding! Hahahaha! Life is too short to hate people, so stay calm and love me ;)

Rock itu Genre Saya , Jiwang itu Jiwa Saya !



Diari! Saya! Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: ANIS ZAHIRAH