Anis Zhrh Punya Blog
Muhammad Nadzri bin Zainal Abidin , Hahahahahahaha!
Tuesday 29 April 2014 • 01:59 • 0 comments


Haiii ! Lama tak update belog ekk hahahaha :p Ni saya belanja sikit gambo nadzri ni haa :) hihi , MACAM BIASA AHHH hari hari tengok video jep jee :* hahahaha. Ada satu jeppers ni invite saya dalam group whats app ' TEAM JEPPERS ' dan ' GROUP TYPO GILE ' . Yang TEAM JEPPERS tu sembang je. yang GROUP TYPO GILE tu bagi gambo dan video jep jeee :* suka gila! makin banyak ah gambo jep sekarang :D Hhahahahahahaha

Btw, , minggu depan, 5 Mei 2014 dah daftar dah. daftar untuk apa? haaaaaa untuk FORM 6! Hm aku harap sangat keputusan aku ni betul. AMINN :) Farina dengan Noy pergi matrik. Aku dengan Yana pergi FORM 6. Wish us LUCK! Huuu akan kembali belajo ah nampaknya. Hahahaha, aku punya course semua membaca jee. aku tak jumpa kira-kira dah! Yey! hahahahahah, yela math pun hancur, guane nak bawak addmath? hahaha, adik adik sekalian~
 
KALAU TAK BOLEH BAWAK MATH, JANGAN SESEKALI ADA HATI NAK AMBIL ADDMATH! Aku dah kena, dan keputusan addmath aku teruk. so, jangan jadi mcm aku okayyy. agak agak rasa math pun dah susah, takyah la amek addmath. if dapat addmath pun, dipersilakan untuk DROP! Hahahahahahha. tak tahu ah bila lagi aku akan update. Hahaha okay ahh byeee :*



Assalamualaikum , Hello There! Anis here :D Blog ni Anisss yang punyaa! Ding ding ding! Hahahaha! Life is too short to hate people, so stay calm and love me ;)

Rock itu Genre Saya , Jiwang itu Jiwa Saya !



Diari! Saya! Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: ANIS ZAHIRAH